Recunosc faptul ca atunci cand am auzit de campania de la Bergenbier am fost cam neincrezatoare. Atunci cand am vazut despre ce este vorba si in ce constau produsele de testare, m-am gandit ca “a mai aparut o bere cu nu stiu ce aroma artificiala, aroma care nu are nici o legatura cu gustul mentionat. Mai sunt o gramada de astfel de beri”.
Pana la urma m-am inscris in campania de la BUZZSTORE. Nici nu ma gandeam ca o sa fiu si eu selectata.
A venit si ziua in care am primit coletul si am fost nerabdatoare sa vad daca am avut sau nu dreptate in legatura cu aroma. Aceasta ma interesa mai mult pentru ca celalalt sortiment de bere trimis si anume, berea blonda, o stiam, o prefer cand am pofta de o bere.
Am vazut ca ambalajul este termosensibi si acest fapt m-a bucurat foarte mult pentru ca nu mai trebuie sa stau sa ma intreb de fiecare data daca berea este suficient de rece, cu cat timp inainte trebuie sa o bag in frigider pentru a fi destul de rece.
Am bagat berea la frigider si am asteptat. Acum stiu cu siguranta cand berea este destul de rece. Cerneala speciala aplicata in diferite zone ale ambalajului se activeaza incepand de la 10 grade, iar la 8 grade activarea este completa- zonele repective devenind albastre.
Cea mai mare bucurie a mea a fost cand am gustat bera Fresh Soc, realizand ca m-am inselat in privinta aromei. Are un gust foarte placut si pe buna dreptate este una dintre cele mai apreciate. Are un continut scazut de alcool, de numai 1,9% si este perfecta pentru zilele foarte caldusoase de vara.
Pot spune cu siguranta ca nu imi pare rau ca m-am inscris la aceasta campanile Buzzstore si Bergenbier si recomand tuturor aceasta minunata bere.