Sergiana- familie, tradiție, calitate

În 2019, Sergiana Grup reunește o fermă și un complex zootehnic aflate în imediata apropiere a Brașovului, o rețea de 59 de magazine și distribuție proprie, dar și cele mai bune restaurante în Brașov și un centru de evenimente – Sergiana Center.
Echipa Sergiana formată din peste 1200 de angajaţi îşi desfăşoară activitatea zilnică respectând valori precum: familie, tradiţie, calitate, încredere, echitate.

Competiția Progresiv Awards 2019 și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei Progresiv Awards. La categoria „Best Local Retail”, Sergiana a fost nominalizată şi a obţinut un onorant loc lll.  Prin acest premiu se certifică încă o dată în plus faptul că Sergiana Grup prezintă în primul rând încredere și calitate , dar și respectarea tradiției.

După această gală de premiere, Simina Arsene- managerul acestei rețele comerciale a declarat următoarele: este un rezultat remarcabil ce încununează  în mod fericit un proces lansat cu ceva ani în urmă, un proces care a însemnat în primul rând reformularea modului în care făceam comerţ. Aşa am trecut de la statutul de magazin de producător, la cel de retailer independent. După primul pas, care a presupus înţelegerea şi alinierea la solicitările clienţilor, au urmat etape pe care le-am parcurs doar prin eforturile conjugate ale întregii noastre echipe. La fel de adevărat este că nu am fi ajuns aici fără sprijinul furnizorilor noştri. De fapt, neputându-i enumera ca să le mulţumesc, ţin să menţionez că pe toţi cei 250 de furnizori actuali îi considerăm parteneri.

În cele ce urmează vă prezint integral noul comunicat lunar dat de Sergiana Grup:

Sergiana – Recertificări, Reformulări, noi Realizări

Sergiana a urcat pe podiumul Galei Progresiv Awards 2019 la categoria „Best local Retailer”, iar poziţionarea pe locul trei al acestui onorant clasament naţional este o realizare ce poartă semnul premierei. În acelaşi timp, acest fapt este o recunoaştere a traseului ascendent parcurs de Sergiana în domeniul comercial. De altfel după gală, Simina Arsene, managerul reţelei comerciale, preciza: ” Este un rezultat remarcabil ce încununează  în mod fericit un proces lansat cu ceva ani în urmă, un proces care a însemnat în primul rând reformularea modului în care făceam comerţ. Aşa am trecut de la statutul de magazin de producător, la cel de retailer independent. După primul pas, care a presupus înţelegerea şi alinierea la solicitările clienţilor, au urmat etape pe care le-am parcurs doar prin eforturile conjugate ale întregii noastre echipe. La fel de adevărat este că nu am fi ajuns aici fără sprijinul furnizorilor noştri. De fapt, neputându-i enumera ca să le mulţumesc, ţin să menţionez că pe toţi cei 250 de furnizori actuali îi considerăm parteneri.”

În acest punct trebuie însă să remarcăm şi etapele importante pe care le traversează unitatea de producţie de la Poiana Mărului, nucleul de dezvoltare pentru întregul reprezentat de Sergiana Grup. Iar pentru asta îi vom da cuvântul managerului de producţie Ramona Muntean:

” Pentru noi, noţiunea de calitate nu poate reprezenta un statut pe care îl atingi, iar apoi nu mai ai nimic de făcut. Tot ce se întâmplă în jurul acestei noţiuni este de fapt un proces continuu. Odată cu obţinerea certificatului IFS în anii anteriori, pentru noi s-a deschis un nou traseu de certificări şi recertificări. Nu greşesc dacă spun că în această direcţie lucrăm în permanenţă, chiar şi acum (n.n. – 15 martie) când traversăm etape noi de auditare. Obiectivul nostru este să obţinem certificarea IFS la standard High Level.” Pentru cei mai puţin avizaţi, este necesar să menţionăm că certificarea IFS se obţine în baza unei auditări generale din punct de vedere al calităţii, aceasta presupunând analiza condiţiilor de producţie şi a tuturor proceselor tehnologice desfăşurate în unitatea de producţie. Certificatul astfel obţinut este un instrument recunoscut internaţional care atestă calitatea. În două cuvinte importante pentru consumator, această certificare se traduce prin certitudinea că siguranţa alimentară este o caracteristică esenţială a produselor noastre. Rămânând la acelaşi capitol, e important să amintim că pe tot parcursul anului 2018, fabrica de la Poiana Mărului a derulat un proiect realizat în parteneriat cu furnizorii de condimente. Acest proiect a presupus reanalizarea amestecurilor de condimente după noi specificaţii şi prin metode cu acuitate ridicată. Rezultatele demonstrează încă o dată că Sergiana îşi păstrează şi întăreşte statutul de producător atent la calitatea tuturor materiilor prime, de la carne, până la condimente.

La capitolul „Reformulări” merită să menţionăm şi o realizare comună a reţelei de distribuţie şi a unităţii de producţie. Astfel, lărgirea colaborării cu reţelele de hiper şi supermarket a condus la necesitatea reformulării modului de prezentare a anumitor produse şi schimbarea ambalajului. În acest fel, portofoliul de produse oferit marilor retaileri pe parcursul anului trecut a crescut de trei ori. Este vorba de produsele feliate şi cele ambalate în vid sau atmosferă controlată, în general specialităţi. Este demn de remarcat că, strict pentru aceste game, modificările de packaging au condus la o creştere a comenzilor – şi a vânzărilor! – de 30%.

Pentru a fi la curent cu toate comunicatele Sergiana Grup puteți urmări pagina de facebook. Aici sunt toate informațiile legate de activitatea acestui grup.

Racordată la tradiţie şi modernitate, Sergiana trăieşte dinamic, iar cuvintele RECERTIFICARE şi REFORMULARE semnifică, cel mai adesea, noi realizări. Întotdeauna, alături de parteneri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *