Asevi dezinfectant

Șansa ca prosopul tău să nu conțină bacterii e asemănătoare cu cea a câștigului la pariuri

Cred ca fiecare dintre noi ne confruntam cu grija existentei bacteriilor din bucatarie. Desi prosopul este nou si folosit de foarte putine ori deja ni se pare ca este murdar si plin de bacterii. In aceeasi situatie este si tocatorul din bucatarie. Taiem diverse fructe, legume sau carne si vedem ca deja are miros. Degeaba incercam sa folosim diverse metode, de exemplu sa il stergem cu o jumatate de lamaie, efectul dureaza putin si bacteriile sunt tot acolo.

Ca de fiecare data avem rezolvarea solutiei de la Asevi.

Probabilitatea ca prosoapele tale să fie perfect curate și igienizate este una destul de mică. Ca să vorbim în cifre, 89% dintre prosoapele de bucătărie conțin bacteriii coliforme, conform unui studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Arizona. Cauza? Mediul umed în care stau bacteriile este proprice inmulţirii lor.

Ce putem face, așadar, pentru a avea cu adevărat prosoape curate?

• Spală-le regulat. Daca te întrebi cât de des înseamnă asta, specialiștii recomandă cel puțin o dată pe săptămână;
  • Alege un detergent potrivit. Asigură-te că utilizezi un detergent puternic, dar care să și protejeze țesăturile, având în vedere că au nevoie de spălări frecvente. O variantă foarte bună este detergentul lichid Asevi Max Eficacia care elimină cu desăvârșire murdăria, lăsându-ți prosoapele proaspete și parfumate. E minunat și că îl poți folosi pe orice tipuri de țesături, de orice culoare și că nu mai trebuie să adaugi balsam;
  • Foloseşte apă caldă. Pentru o igienizare corespunzătoare, spală prosoapele în apă la peste 60 grade Celsius;
  • Calcă ţesăturile. După ce usuci prosoapele, calcă-le cu fierul încins și astfel te vei asigura că ai distrus ultimii germeni ramași.

Din nefericire, însă, prosoapele nu sunt singurele locuri din casă unde se regăsesc bacteriile. Mai mult decât atât, cercetătorii au descoperit că într-o locuință se află peste 9000 specii de microbi, bacterii și ciuperci. Sigur nu te-ai fi gândit la așa un număr. Însă nu te îngrijora! Nu e nevoie să începi acum să dezinfectezi fiecare centimetru, majoritatea acestor germeni sunt inofensivi. Totuși, există câteva locuri în casa ta unde le place la nebunie să petreacă timp. Conform cercetărilor, printre cele mai predispuse la găzduit bacterii sunt: chiuveta și blatul de bucătărie, tocătorul, obiectele sanitare din baie, dar și telefonul mobil, clanțele ușilor sau mânerele mobilierului. Acestea ar fi veștile mai puțin plăcute. Sunt, totuși, și motive de bucurie, deoarece există produse care fac o treabă extraordinară împotriva tuturor tipurilor de microbi și bacterii.

La ce aspecte trebuie să fim atenți când alegem un dezinfectant?

• Compoziția chimică și eficienţa. Deşi produsele pe bază de clor sau de alcool sunt eficiente, aceste substanțe se evaporă destul de repede, astfel că rezultatele au o durata scurtă de viață.
  • Sigur pentru bebeluşi şi animale. Dacă avem copii mici sau animalele de companie, produsul trebuie să fie sigur pentru ei.
  • Miros plăcut. Așa e, marea lor majoritate nu lasă un parfum plăcut, însă nu înseamnă că după toți dezinfectanții eficienți trebuie să aerisim. Dimpotrivă!

Asevi a lansat anul acesta unul dintre cei mai buni dezinfectanţi de pe piață, certificat de Ministerul Sănătății că având maximă eficienţă bactericidă, fungicidă și virucidă. Gerpostar Plus Multisuprafeţe (cu pulverizator) se remarcă prin formula care asigură o eficienţă maximă în cazul a 99,9% dintre bacterii, ciuperci și viruși, lașând în urmă un parfum plăcut. De asemenea, compoziția fară leșie face produsul să poată fi folosit și în locuințe unde exista copii mici sau animale de companie, după aplicare soluția acționând constant timp de 2 ore și împiedicând înmulțirea agenților patogeni. Iar de parcă nu ar fi suficiente atuuri, varianta economică la 1 L poate fi folosită și pe pardoseli sau alte suprafețe din locuință (și nu numai), astăzi noi toți având nevoie de aceste soluții salvatoare în nenumărate contexte, inclusiv în mijloacele de transport, la muncă sau chiar și când ieșim să ne relaxăm.